Shop Mobile More Submit  Join Login
I'm just a Troll Tryin' to keep my Makeup clean by FunDemise I'm just a Troll Tryin' to keep my Makeup clean by FunDemise
I went to Animazement 2013 this weekend...Obviously, my makeup still ran, even though I looked like a dweeb, drinking from the water fountain with a straw.:iconcryforeverplz:

Like omergerd, I met so many wonderfull peoplz, message me if you were there!

(lol, dat Homestuck shipping photo shoot, ohohohohohoho)

Gamzee:Andrew hussie

Cosplay:FunDemise
Add a Comment:
 
:iconsolluxx-captor:
Solluxx-Captor Featured By Owner Aug 5, 2013
XD Yu actually uploaded this picture?? Lol
Reply
:iconfundemise:
FunDemise Featured By Owner Aug 7, 2013  Student General Artist
Ikr xD omg
Reply
:iconronan641:
ronan641 Featured By Owner Jun 5, 2013  Student Writer
Are you going to Hoshi con this year? Since I live in Lexington NC, being smack dab in the middle has it's benefits. x wx

I was The Kid from Bastion, with a giant hammer if you saw me there at Animazement.
Reply
:iconfundemise:
FunDemise Featured By Owner Jun 5, 2013  Student General Artist
YuppYupYup. Definately going to hoshi. :3 Lucky, I have to drive like 4 hours to get there. XD
Reply
:iconladyforevery:
LadyForevery Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Yeah, that was great!
Reply
:iconfundemise:
FunDemise Featured By Owner Jun 1, 2013  Student General Artist
Oh, I was looking for you but I couldn't find you. Glad you had a good time. xD Did you find the voice actor of Goku? Did you get to talk to him?
Reply
:iconladyforevery:
LadyForevery Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Lol, we looking for you too :XD:, and sadly no. I think we missed them from a different day or something, oh well maybe next time! :la: But oh YES, SO MUCH FUN! I have a pic of me hugging a REALLY awesome Loki cosplayer! :iconteheexcitedplz:
Reply
:iconfundemise:
FunDemise Featured By Owner Jun 1, 2013  Student General Artist
:iconlokiapprovesplz: EEp! Loki!! Im glad you enjoyed your time. x3 I love going to cons, if you ever want any information on upcoming cons, just let me know, me and my friends always keep up with them, this is the closet one here. -->[link] If you're interested. :D
Reply
:iconladyforevery:
LadyForevery Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
Oh yeahhh, I'll show you the pic the next time you come over(Loki is super, epic, awesome, hot, win! :iconteheplz:) :iconomgextremeplz: That looks awesome! Thanks girl! :glomp:
Reply
:iconfundemise:
FunDemise Featured By Owner Jun 1, 2013  Student General Artist
Cool! And no problem.:iconlazerotateplz:
Reply
:iconladyforevery:
LadyForevery Featured By Owner Jun 1, 2013  Hobbyist Digital Artist
:XD: Oh by the way, did you see any actors? :la:
Reply
:iconfundemise:
FunDemise Featured By Owner Jun 1, 2013  Student General Artist
Actors, Like, voice actors? No I didn't really see any, I honestly just spent most of my time sitting down and taliking to people.xD
Reply
(1 Reply)
:iconlentheswede:
LenTheSwede Featured By Owner May 29, 2013  Student Photographer
Lucky! :D

Again, you must go to Hoshicon.
Reply
:iconfundemise:
FunDemise Featured By Owner May 29, 2013  Student General Artist
Ahhhhhhhhhhh! Ikr, I want to goo sooo bad! But I don't have a ride!:iconrazycryplz: I'm trying my best to get one though. xD I want to see your Dave cosplay! xD
Reply
:iconlentheswede:
LenTheSwede Featured By Owner May 29, 2013  Student Photographer
Well okay, so my shirt. FUCKING IS TO GOD DAMN SHORT NOW ;-; sooo~ I might do FormalStuck towards the end of the night on Saturday. Since I cant go on Sunday. o-o yeah I think I said that right! YOU'LL SEE IT ONE WAY OR ANOTHER!
Reply
:iconfundemise:
FunDemise Featured By Owner May 30, 2013  Student General Artist
xD Yuss! :icondaveapprovesplz:
Reply
:iconcreepychic:
CreepyChic Featured By Owner May 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
haha lucky
Reply
:iconfundemise:
FunDemise Featured By Owner May 28, 2013  Student General Artist
Epp, It was fun. xD But I really did hold up the water fountain. :I
Reply
:iconcreepychic:
CreepyChic Featured By Owner May 28, 2013  Hobbyist Traditional Artist
I can imagine haha
Reply
Add a Comment:
 
×
Download JPG 1836 × 3264




Details

Submitted on
May 28, 2013
Image Size
668 KB
Resolution
1836×3264
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
561 (1 today)
Favourites
39 (who?)
Comments
48
Downloads
0

Camera Data

Make
Motorola
Model
XT907
Focal Length
4 mm
×